Hjælp til GDPR

Få hjælp til GDPR
Den billigste GDPR løsning i DK
Intet abonnement og intet software
Kun Word, Excel og sund fornuft
Nemt, hurtigt og billigt

Få hjælp til GDPR reglerne og bliv compliant

Få et effektivt og billigt projektforløb med en erfaren og anbefalet GDPR konsulent.

Hos GDPRdok har vi hjulpet tæt på 100 virksomheder med GDPR projekter og vi kan også hjælpe dig.

På baggrund af vores erfaring og vores skabeloner, har vi udviklet en effektiv køreplan til at kunne lede dit GDPR-projekt nemt, hurtigt og billigt. Typisk strækker et projekt sig over blot 2-4 uger, med lille og sporadisk involvering fra din side.

Vi tager ansvar for projektet og sikrer udarbejdelse af fornødne fortegnelser, procedurer og politikker, og vi anviser løsning på alle problemstillinger inden for GDPR. 

Alle møder afholdes online, for herigennem at sikre effektiviteten og holde omkostningerne nede.

Udfyld formularen eller ring 53322422 og lad os komme i gang!

Når du sender denne formular, bruger vi dine oplysninger til at svare på din forespørgsel, herunder at give dig de ønskede oplysninger om vores produkter og tjenester. Vi kan også kontakte dig flere gange efter din henvendelse for at følge op på din interesse og sikre, at vi har besvaret din henvendelse til din tilfredshed. Vi vil gøre dette ud fra vores legitime interesse i at levere præcise oplysninger til dig, forud for et salg. Vi gemmer din henvendelser i 2 år, hvorefter vi sletter den.

Du får:

  • Projektledelse fra en erfaren GDPR konsulent
  • En samlet pakke med din datafortegnelse og alle de fornødne politikker, procedurer og formularer
  • Dokumentation til Datatilsynet
  • Præsentation til intern uddannelse

Dine fordele: 

  • Undgå at bruge dyre advokater
  • Ingen binding og intet abonnement
  • Få arbejdet gjort hurtigt og effektivt

Kunderne siger:

Claus og GdprDok gav god og effektiv rådgivning til PlanMiljø, da vi stod over for den ellers ret uoverskuelige opgave, det kan være, at blive GDPR compliant. Claus hjalp os både med at identificere de områder, hvor vi skulle gøre tiltag, samt med at udvikle de nødvendige dokumenter og processer. Han havde en særdeles anvendelig og pragmatisk tilgang til processen, og der var en fin balance i, hvad vi blev inddraget i og hvornår. Dertil var Claus god til at give svar på alle vores særforespørgsler samt til at besvare medarbejdernes mange spørgsmål. Stor anbefaling til Claus herfra.

Rikke Fischer-Bogason, PlanMiljø ApS

Vi kontaktede Claus for at få hjælp til GDPR, da vi selv var lidt grønne på området. Det har været en rigtig god investering som kan anbefales til andre virksomheder. Indholdet er meget struktureret og nemt at forstå. Vi vil give de varmeste anbefalinger til Claus.

Kate Kallermann, Kongensbro Kro

Vi har benyttet Claus Hillerup Emborg fra GDPRDok til at igangsætte og lede vores GDPR-projekt. Claus har bidraget med stor viden og indsigt, og formået at gøre en for os meget kompleks opgave til en overskuelig opgave fremadrettet. Dette har været både effektivt og lærerigt for hele organisationen. Vi er meget tilfredse med processen og resultatet, og jeg kan varmt anbefale et samarbejde med GDPRdok til andre virksomheder.

René Østergaard Jensen, Electricon A/S

Vi i Eco-Power ApS har været yderst tilfredse med samarbejdet hos GDPRdok.dk hvor vi har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Claus Hillerup. Vi har fået en komplet professionel og forståelig gennemgang fra A-Z i GDPR , som har gjort det meget lettere at få GDPR implementeret i vores virksomhed. Claus er en yderst behagelig person, som kan sit kram og formår at formidle så man kan forstå det og som gør GDPR meget mere overskuelig. Vi kan varmt anbefale GDPRdok.dk

Diana Larsen, Eco-Power Danmark ApS

Et uddrag af kundelisten

Hvad indeholder et typisk projektforløb?

Vi afholder et indledende møde, hvor du fortæller om din virksomhed og vi stiller spørgsmål. Vi har en omfangsrig tjekliste til identificering af hvilke personoplysninger I behandler i virksomheden, samt bred viden om typisk anvendte applikationer og services. På baggrund af det indledende møde, udarbejder vi en første version af datafortegnelsen, samt en projektplan, som vi arbejder os igennem.

Når vi er færdige, har vi som minimum sikret følgende:

    • identificeret alle de persondata, I behandler
    • dokumenteret jeres databehandlingsprocesser i en datafortegnelse
    • identificeret den lovlige hjemmel for hver behandlingsproces
    • fastsat sletteregler for hver behandlingsproces
    • defineret jeres databeskyttelsespolitikker
    • defineret jeres interne roller og ansvar ift. GDPR
    • afgivet oplysninger til de registrerede, om jeres behandling af deres data
    • indhentet samtykke, hvor det er påkrævet
    • sikret at hjemmesiden opfylder alle GDPR krav
    • indført procedurer for imødekommelse af anmodninger fra de registrerede
    • indført procedurer for håndtering af brud på datasikkerheden
    • opdateret jeres kontrakter i henhold til GDPR
    • indhentet lovlige databehandleraftaler hos jeres databehandlere
    • præsenteret jeres GDPR forpligtelser for alle medarbejdere
    • forpligtet medarbejderne til at medvirke til beskyttelse af persondata

Er det andet som du også har behov for, så som interne IT-sikkerhedspolitikker, finder vi også en løsning på dette.

Udfyld kontaktformularen eller ring 53322422 og lad os komme i gang!